Semmelfika i Floda


Godaste semlorna fick Amanda och jag i dag när vi kom till mamma i Dala-Floda. Vi har tagit en extra dag ledigt och landade här redan på förmiddagen. Ute blåser det stormvindar, men här inne har vi det mysigt! Framåt kvällen dyker även Thomas och Emilia upp. Och i morgon kommer pappa hit. Jag tänkte att det här var ett bra ställe att fira min födelsedag på. Får jag som jag vill blir det ugnsmarinerad Siljanslax med dillsmak och rosa bubbel till middag i morgon. Men man vet aldrig med Siljanslax – om de har öppet eller inte. Det visar sig. Vi får i alla fall en tur till Leksand. Och man vet aldrig vad vi hittar på vägen. En liten loppis kanske...

 

 

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0