Halva priset på loppis!


Fyndade som aldrig förr i helgen på en för oss hittills okänd loppis i Huvudsta. Fick tips om att det var REA på loppisen med halva priset på alla prylar. Och vilket ställe, här fanns lite av varje som kan vara bra att ha om man själv ska ha loppis. Och det ska vi. Nu finns ingen återvändo. KOFESTLOPPIS I DALA-FLODA COMING SOON!

 

 

Fina gamla vinglas på fot, en glaskaraff, kaffekoppar med mormorsstuk ( en Hackefors och en Gustafsberg) och små söta brickor i nysilver är några av fynden vi fick med oss hem.

 

 

Och så några väl använda, men trots det fina bakformar. Det hade vi också några stycken i fjol på loppisen och de gick snabbt åt. Själv använder jag bara gamla formar nu för tiden när jag bakar. Det känns mer rejält på det viset. Och kakorna får så fin form.


Kommentarer
Postat av: Maria

Å - får man lägga ett bud på den räfflade? :)

2012-01-09 @ 21:18:27
Postat av: eva-karin

självklart Maria! Roligast är förstås om du kommer upp och handlar på plats, så får du vara med om kofesten också! Du kanske ska ha ett eget bord och sälja sylt och marmelad? Eller stickade sjalar? :)

2012-01-09 @ 21:38:57
URL: http://linneaskariskulla.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag kan byta in mot några formar jag har många av! :)

2012-01-10 @ 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0