Award



Wow, jag har fått en Award.
Det är min svägerska, Anna-Helena, med den inspirerande bloggen Var dag i mitt liv som på detta sätt uppmuntrar mig i mitt bloggande! Vad roligt! Tack snälla! Med awarden följer fem frågor som jag nu ska besvara:

1. Varför började du att blogga?
För att jag gillar att ta bilder och berättar gärna en historia eller tipsar om något som hör till. Oftast handlar det om blommorna och växthuset i vår trädgård. Men det kan också handla om ett kafferep och om alla bakverken på vägen dit. Kanske ett och annat om livet på fäboden. Eller om mina loppisinköp. Intresset för vackra, men nötta ting är nämligen stort.

2. Vilka bloggar följder du?
Det finns många fina trädgårds- och inredningsbloggar som är kul att kolla på. Var dag i mitt liv är en favorit. Men den följer jag också för att få en inblick i A-H liv, då vi inte ses så ofta. I bloggen Garnglada följer jag Cecilias kloka funderingar om allt möjligt, hos ByMandizz lär jag mig allt om nagelmanikyr och får en inblick i den riktigt unga bloggvärlden. Born to knit ger mig en fläkt av maskor och mönster som jag själv inte behärskar, men däremot beundrar på avstånd.

I awarden ingick att skicka den vidare, så då gör jag det till några av mina favoritbloggar:
Bymandizz
Garnglada





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0