Spontan kräftfest


I dag kom värmen tillbaka och vi fick lust att ordna en liten kräftskiva! Bara så där, helt apropå. Ja, jag ska villigt erkänna att jag inte är någon storätare av kräftor, men jag är desto mer förtjust i tillbehören. Och kräftskivor är verkligen bland det roligaste jag vet! Det måste ha med allt fixande runt omkring att göra. Alla fina attiraljer.



Amanda och Thomas dukade upp fint i trädgården.



Månar och kulörta lyktor hör förstås till.



Själv gjorde jag en paj med västerbottenost och kantareller. Den blev riktigt god och gick åt hela den.



Thomas snodde ihop en läcker grönsallad med vattenmelon som serverades med fetaostsås och vitlöksbröd. Härligt gott!



En fantastisk augustikväll som vi alla njöt av i trevligt sällskap!

Kommentarer
Postat av: AnnaHelena

Å, tänk om vi bodde lite närmare er så att vi också kunde sitta i er trädgård och ha det bra! Det ser hur skönt ut som helst. Och gott! Hoppas vi ses snart!



Kram // AH

2011-08-28 @ 21:33:57
URL: http://vardagimittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0